loading...
شارژ رایگان
Sajjadirym بازدید : 110 دوشنبه 04 اسفند 1393 نظرات (0)

دانلود موزیک ویدئو جدید و بسیار زیبای میلاد نودست به نام نفس(همراه با متن آهنگ)
ترانه ، آهنگ ، تنظیم : میلاد نودست - گیتار باس : اشکان سوران - میکس و مسترینگ : سیاوش صدری

دانلود موزیک ویدیو جدید میلاد نودست به نام نفس

 

دانلود موزیک ویدئو جدید و بسیار زیبای میلاد نودست به نام نفس(همراه با متن آهنگ)
ترانه ، آهنگ ، تنظیم : میلاد نودست - گیتار باس : اشکان سوران - میکس و مسترینگ : سیاوش صدری

دانلود موزیک ویدیو جدید میلاد نودست به نام نفس

متن آهنگ

دوباره منو شبو ستاره
دوباره یه عشق نیمه کاره
دوباره دلی که بیقراره
دلی که تا صبح آروم نداره

 

دوباره بارون زده دوباره نیومدی
دوباره دلم شکست دوباره تو پَر زدی
ای خدا تنها شدم ای خدا تنهام گذاشت
حتی قد یک نفس نفسم دوسم نداشت

 ♫♫♫

فاصله زیاد شده بین عشق منو اون
اون میخواست تنها بره من میگفتم که بمون
عشق من تو رفتی و همه خاطرات تو
چه صدای خوبی بود نفسم گفتن تو

دوباره بارون زده دوباره نیومدی
دوباره دلم شکست دوباره تو پَر زدی
ای خدا تنها شدم ای خدا تنهام گذاشت
حتی قد یک نفس نفسم دوسم نداشت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
شارژ رایگان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 830
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 179
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 288
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 686
  • بازدید ماه : 311
  • بازدید سال : 39,665
  • بازدید کلی : 549,449