loading...
شارژ رایگان
Sajjadirym بازدید : 106 چهارشنبه 20 اسفند 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید احسان تهرانچی به نام تاثیر نگات

دانلود آهنگ جدید احسان تهرانچی به نام تاثیر نگات با بالاترین کیفیت

ترانه و آهنگ : احسان تهرانچی ، تنظیم :شهریار علوی

دانلود آهنگ جدید احسان تهرانچی به نام تاثیر نگات

دانلود آهنگ جدید احسان تهرانچی به نام تاثیر نگات با بالاترین کیفیت

ترانه و آهنگ : احسان تهرانچی ، تنظیم :شهریار علوی

 

میدونم شبیه تو کسی اینجوری نمیخنده
میدونم که مثل تو کسی موهاشو نمیبنده
همه کارات مخصوصه
همینه که دوست دارم
نگات دنیامو میبوسه
وقتی چشماتو کم دارم

 

تاثیره نگاته که دلم پا به پاته
تصمیمت رو بگیر که تو قلب من جاته
حرفای قشنگت بوی زندگی میده
کی به زیبایی تو توی زندگیش دیده
تاثیره نگاته که دلم پا به پاته
تصمیمت رو بگیر که تو قلب من جاته
حرفای قشنگت بوی زندگی میده
کی به زیبایی تو توی زندگیش دیده

♫♫♫

گمونم وقتی راه میری
تو دنیامو تکون میدی
سر هر راهی که باشم
مسیرم رو نشون میده
تو آرومی تو خونسردی
بگو با احساسم چیکار کردی
مهربونیتو به چشم دیدم
آرزوهامو با تو بخشیدم

تاثیره نگاته که دلم پا به پاته
تصمیمت رو بگیر که تو قلب من جاته
حرفای قشنگت بوی زندگی میده
کی به زیبایی تو توی زندگیش دیده
تاثیره نگاته که دلم پا به پاته
تصمیمت رو بگیر که تو قلب من جاته
حرفای قشنگت بوی زندگی میده
کی به زیبایی تو توی زندگیش دیده

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
شارژ رایگان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 830
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 47
  • آی پی امروز : 181
  • آی پی دیروز : 193
  • بازدید امروز : 448
  • باردید دیروز : 409
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 3,017
  • بازدید ماه : 7,819
  • بازدید سال : 47,173
  • بازدید کلی : 556,957